Fremragende 2500+ anmeldelser på google

subtel FAQ - Ofte stillede spørgsmål

 

Find svar på almindelige spørgsmål og forespørgsler om subtel.dk vedrørende alt fra kompatibilitetsproblemer, online support samt bytte- og fortrydelsesret. Hvis du har et problem, der ikke er dækket i denne FAQ, bedes du kontakte os på info@subtel.dk.

 

Leveringer tager normalt mellem 2-4 arbejdsdage.

Du kan kontakte vores kundeservice enten via telefon (mandag-fredag, 10.00 til 21.00) eller e-mail.

 

E-mail: info@subtel.dk
Telefon: 78 79 31 03 (man-fre 10.00-21.00)

 

Hvis du har et ordre- eller fakturanummer, bedes du henvise til det, når du kontakter os. Hvis du ikke har disse, bedes du oplyse dit fornavn, efternavn og postnummer.

Hvis din pakke ikke er ankommet inden for den angivne tid, bedes du kontakte vores kundeserviceteam på info@subtel.dk for hjælp og yderligere muligheder.

Hvis du har modtaget et forkert produkt, bedes du kontakte vores kundeserviceafdeling på info@subtel.dk og forklare problemet. Inkluder venligst billeder af det modtagne produkt for at hjælpe os med at løse dit problem så hurtigt som muligt.

Betalingsmuligheder

Du kan betale for dine køb ved hjælp af enten:

 

  • Kreditkort (VISA, Mastercard, American Express)
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • MobilePay

Du modtager en elektronisk kvittering via e-mail, når din ordre er blevet behandlet, samt en fysisk kopi i din pakke. For subtel-kontoindehavere kan du også downloade alle fakturaer og kvitteringer fra din kundekonto.

Bytte og fortrydelse

Returneringer kan foretages i op til 30 dage efter modtagelse af din levering. Efter denne periode er det ikke længere muligt at anmode om returnering med refusion. For mere information om vores fortrydelsesret, klik på linket "Fortrydelsesret" i navigationslinjen.

For at behandle din returnering så hurtigt som muligt bedes du sende din ordre eller det produkt, du ønsker at returnere, sammen med en kopi af fakturaen til følgende adresse:

 

subtel GmbH
Plauener Str. 163-165
Haus E
13053 Berlin
Tyskland

Du har ret til at returnere et køb inden for 30 dage. Før du returnerer nogen varer, bedes du sende en e-mail til os på info@subtel.dk og forklare situationen. Tjek vores Fortrydelsesret-side for mere info.

 

For returneringer af defekte varer eller varer under garanti, bedes du kontakte vores kundeserviceteam på info@subtel.dk, beskrive problemet og altid inkludere dit ordrenummer i kommunikationen. Tjek vores Garanti-side for mere info.

Refunderinger

Du vil modtage en refundering, så snart vi har modtaget dine varer og behandlet returneringen. Refunderinger foretages til den samme betalingsmetode, der blev brugt ved bestillingen. Den tid, det tager at modtage refunderingen, kan variere afhængigt af årsagen til din anmodning og leveringstiderne.

Fordele ved kundekonto

Hvis du har brugt en forkert e-mail eller leveringsadresse, da du afgav din ordre, bedes du kontakte vores kundeserviceteam direkte på info@subtel.dk.

Hvis du har problemer med adgangskoden til din konto, skal du klikke på knappen "Har du glemt din adgangskode?" under adgangskodefeltet. Du vil derefter blive bedt om at indtaste din e-mailadresse og modtage en e-mail, der giver dig mulighed for at nulstille din adgangskode.

Hvis du ønsker at tilføje en leveringsadresse til fremtidige ordrer, skal du blot logge ind på din kundekonto, gå til dine personlige indstillinger og klikke på "Registrer ny adresse". Når den er registreret, kan du angive den nye adresse som din standardadresse.

3-års garanti

subtel tilbyder en 3-års garanti på alle produkter. Efter denne periode er garantien ikke længere gyldig. Tjek vores Garanti-side for mere info.